Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Elle - 10 mars 2007 20:59

Har iaf fint på golven här hemma... Och fint väder var det ute idag.. en stund iaf. Synd man inte kunde gå ut. Vi e lite krassliga än. Ska försöka komma ut imorgon trots allt, då skulle det också va fint ju. Märks att våren är på G. Jätteskönt!!Amnda e vaken nu... suck. Hon somna en stund runt halv 8 nu ikväll, sen vaknade hon igen. Det kommerdröja länge innan hon vill sova igen..tror jag iaf, fast ibland vet man aldrig med henne. Jobbig e hon iaf. Trött antar jag, men vill absolut INTE sova. Öhhöö... vi som skulle kolla på film och käka nått gott, hade vi ju tänkt. Men men...Nu ska jag ta surpottan och sätta mig i soffan iaf så får vi se... Ha de bra.----------------------------------------------------------Uppdaterar... Surpottan vaken än.. dock tar john hand om henne nu, ska försöka få henne att sova. Att hon kan vara så envis alltså. Helt otroligt. Trött e hon dock.Jaha, The Ark vann.. inte helt oväntat. Men fattar inte..har folk börjat gilla danband eller? Dom låter ju som rena dansbandet. URK! (Jag gillar INTE dansband).

Presentation

Omröstning

Vilken tv serie är bäst nu?
 CSI
 CSI Miami
 Lost
 Desperate Housewifes
 Grey's Anatomy
 Du är vad du Äter
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards