Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Elle - 7 mars 2007 18:21

Onsdag = Lost!Men det, serien, börjar spåra ur aldeles för mycket.Inatt vaknade amanda kl 3, och hade sovit ärdigt, typ. As jobbigt. jag hade somnat straxt efter kl 1,så de vart inte så mkt sömn. Men halv 6 eller så somnade hon igne iaf, och sov iaf till kl 11, så några timmar tll fick man. Josse sov ända till halv 10 idag, så skönt. När john åkte till jobbet halv 6 blev amanda hysterisk och skull upp hon också. Men nje, de ville inte jag. Aldeles för tidigt. Så jag prata förståd med henne sa att de är ju aldels mörkt både inne och ute.. hehe, hon gick på det. (mörkt va det ju iofs). Lampor kan man ju tända men de ville jag inte. Så den natten blev knasig. Man känner sig hel knasig hela dagen sen efter en sånn natt tycker jag.Och dessutom har josse varit vaken till halv 2 typ 2 nätter i rad nu och övat på att vända sig om, från mage till rygg. När on märker att hon ej klarar det blir hon sur och somnar efter ett tag, hehe.Så de dröjer väl inte allt för länge så kan hon vända sig.Nu badar amanda, sen ska hon få lite mat och sen e de sovdags. Så att vi får se Lost och käka tacos innan dess.Sen är det sovdags för vår del också.Nä, dags att göra tacos nu. Ha de. Kommentera gärna!!

Presentation

Omröstning

Vilken tv serie är bäst nu?
 CSI
 CSI Miami
 Lost
 Desperate Housewifes
 Grey's Anatomy
 Du är vad du Äter
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards