Direktlänk till inlägg 15 mars 2007

Torsdag

Av Elle - 15 mars 2007 01:39

Mannen min vaknade med fruktansvärd värk i ena örat imorse, kl 5 vaknade han. Sprang runt å letade efter alvedon så att jag också vaknade. Usch för att ha ont i örat. Jag hade dubbelsidig öroninflmmation i höstas, det var icke skönt. Då fick jag medecin på en gång, men han fick inge mot öoninflammationen nu, det var konstigt tycker jag. Eftersom läkaren sa att det är öroninflmmation också. Knas läkare. Annars har vi inte gjort mkt idag, Amanda var på dagis. Det hade varit kul. Dock hade dom bara fått soppa till lunch så Amanda var jättehungrig när hon kom hem också. Trots att hon ätit 2 portioner + 3 mackor. Hon har varit utan blöja där på dagis när dom varit ute och lekt på gården med, så nu har vi fått tagit hem blöjorna därifrån. Hon behöver inga där längre. Duktig tjej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 14 mars 2007 01:33

Minibebben 5 månader!!!!! Tänk va tiden går fort alltså. Var på läkarkontroll idag. Dock hade hon gått ner lite plutte lite, men hon låg bra till iallafall om man kolla med hennes längdkurva också. Så det va inget fel iallafall. Köpa bh på fredag...

Av Elle - 13 mars 2007 20:29

Haha... mja, så kanske det inte är, men min mage är iallafall inte i tipptopp. Mådde illa som tusan igår kväll, var på g att spy några ggr, men de blev aldrig nått.. Dock fick jag sitta på toaletten ungefär i 1 timma.............. inte så roligt. Gil...

Av Elle - 10 mars 2007 20:59

Har iaf fint på golven här hemma... Och fint väder var det ute idag.. en stund iaf. Synd man inte kunde gå ut. Vi e lite krassliga än. Ska försöka komma ut imorgon trots allt, då skulle det också va fint ju. Märks att våren är på G. Jätteskönt!! ...

Av Elle - 9 mars 2007 17:57

Har drabbat oss. den verkar ingå i influensan iår. Typ... -varsågod här kommer magsjukan på köpet, de ingår. blir du glad då? tnk va att få magsjuka på köpet. hahaha. ...eller snarare skitsjukan. den har drabat oss alla. bläää...

Av Elle - 8 mars 2007 19:56

Fick lilla Josse att äta gröt nu ikväll. En hel portion åt hon, andra gången hon smakade gröten. Så hon fick nog i sig lite över 1 dl gröt. Så duktig liten flicka så, hehe. Vore skönt om hon åt lite annat än bara ersättning, för den e ju dyr. Och så...

Presentation

Omröstning

Vilken tv serie är bäst nu?
 CSI
 CSI Miami
 Lost
 Desperate Housewifes
 Grey's Anatomy
 Du är vad du Äter
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards