Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Elle - 6 mars 2007 23:44

Hehe.. en sånn här lång oviktig lista som snurrar runt bland diverse bloggar... här är mina svar!Vilken svordom använder du mest?Försöker att inte svära alls!Äger du en iPod?Nej.Vilken tid är din väckarklocka inställd på?På halv 8, om A ska till dagis.Hur många resväskor äger du?Två.Använder du flip-flops?Nej äger inte ens några, men andra sandaler.Var köper du dina matvaror ifrån?Maxi, WillysSkulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Jag tar hellre bilden själv.Vilken var den senaste filmen du såg?Beck - Advokaten.Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en polare?Umgås nog helst med hela min familj och andra vänner samtidigt.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?En laptop, och en ny bil, en masa kläder.Har någon någonsin kallat dig lat?Det händer rätt ofta.Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?Nej.Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?Lyssnar mest på radio.Vilken är världens bästa artist just nu?Ehm, vet ej.. gillar lite blandad musik, som spelas på radion.Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?Det skulle jag självklart inte berätta om de nu är någon som sagt nåt.När var senast någon stötte på dig?Var väl typ 7 år sen precis innan jag och min man blev tillsammans.Vad åt du till middag senast?pizza.Använder du huvtröjor?Nej, eller iaf inte så ofta..Kan du vissla?Javisst.Vem var den senaste som ringde dig?Min mamma.Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?Lotterna, blir åksjuk av de mesta.Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Ja, de gör nog folk om alla.Vilket riktnummer befinner du dig i? 0220.Tittade du på tecknat när du var liten?Javisst, gör det nu me, go Simpson. Heheh.Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?Här finns iaf inget riktigt köpcentum.. Finns bara diverse mataffärer + en del småbutiker här. Får åka till Västerås om det ska shoppas!Hur många syskon har du?1 lillasyster, som befinner sig i USA nu.Är du blyg inför det motsatta könet?Nä.Vilken film kan du alla replikerna till?Typ ingen..Äger du några band t-shirts?Jo, en tror jag..När flög du senast?För 1,5 å sen. Till kreta..Hur många stolar står kring ditt köksbord?4st.Läser du för skojs skull?Jovars, en del deckare blir de väl, i pocketform + diverse tidningar.Pratar du några andra språk?Engelska & liiittee tyska.Diskar du din egen disk?Ja.Har du gråtit offentligt?Ja de har väl hänt.Har du en stationär dator eller en laptop?En stationär.Försöker du alltid lära dig nya saker?Om det är nåt som intresserar mig så.Vill du göra några tatueringar eller piercingar just nu?Nej tack. Eller jag har ju hål i öronen iofs.. om nu det räknas?Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?Om han vill det?.Kan du kasta macka?Ja.Har du någonsin varit på Jamaica?Nej. Men på en hel del andra platser.Vad har du med dig in på bion?Dricka i nån form.Vem var/är din favoritlärare och varför?Hade ej nån favoritlärare, gillade ej skolan heller. Har du dejtat någon av en annan religion?Nej.Vad har du för väder?Någon plussgrad och lite snö var.Har du en blogg?Du läser den.Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?Inget.Gillar du att flyga?Jovars. Men lite läskigt är det.Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?Omtänksamhet.När sov du senast på golvet?Hehe för nån vecka sen när jag försökte få bebben att somna. Då befann vi oss på golvet.Vilken är din favoritdrink?Dricker aldrig drinkar.Gillar du din boendesituation?De funkar. Men vill helst ha hus.Vilken är din mammas hemstad?Hallstahammar.Din pappas hemstad?Hallstahammar.Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?Minst 4 tim.Är dina dagar fullbokade och stressiga?Jo oftast, de är endel att göra när man har barn..Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?Nej, jag var rätt tyst av mig.Vilken är din favoritfrukt?Olika sorters meloner.Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?Inte direkt nej.Hur gammal blir du nästa födelsedag?28år.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?Nja, sådär. Söker man ett jobb bör man ju vara det.Tror du på liv på andra planeter?Nej, inte direkt.Vem var den sista personen som gjorde dig arg?Alla i den sittande regeringen...Tror du att Gud är man eller kvinna?Om de finns en Gud är det nog en kvinna. *L*.Vad var det senaste du åt?En daim.Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?Ingen skilland tror jag.Hur valde dina föräldrar ditt namn?Tror dom kom överens tillsammans.Gillar du senap?Ja och stark senap ska de vara.Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Säger nog inte så mkt alls just då.Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Nej. Får ej, pga ett skadat knä.Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?Vet ej.Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?Nej. Men kollar ofta in på tradera.Tycker du om att krama folk?Om jag känner folket så.Skulle du säga att du är trendig?Kör min egen stil.Äger du en digitalkamera?Ja, vi har två.Vilka kändisar har du blivit jämför med?Ingen va jag kan komma på.Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Ja, det är riktigt irriterande.Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?Ja, men minns ej vilken nu.Tycker du att du är attraktiv?Haha.Vad är du allergisk mot?Rätt mkt, vet ej exakt vad men nått är de som ofta irriterar på mina underarmar. Vet oxå att jag är allergisk mot katter + Hundar, röda paprikor (det är färgämnet som irriterar min hud), sen har jag pollenallergi och gräs allergi.Får du dåligt samvete efter du ätit kött?Nej, verkligen inte.Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?Ingen aning.

Presentation

Omröstning

Vilken tv serie är bäst nu?
 CSI
 CSI Miami
 Lost
 Desperate Housewifes
 Grey's Anatomy
 Du är vad du Äter
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards